سئو 98 | آکادمی آموزش سئو و بهینه سازی سایت

سئو 98 | آکادمی آموزش سئو و بهینه سازی سایت

آموزش عملی سئو و بهینه سازی وب سایت برای گوگل

محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 1
  • بازدید دیروز : 1
  • بازدید کل : 85

عناصر کلیدی در سئو


آن روزها گذشته که کلمات کلیدی تنها تکنیک های سئو مهم بودند ، اما این بدان معنا نیست که آنها هنوز مهم نیستند. تفاوت در این است که امروزه ، کلمات کلیدی باید به خوبی مورد تحقیق قرار گرفته ، با دقت انتخاب شوند و در محتوای شما عاقلانه مورد استفاده قرار گیرند تا م effectiveثر واقع شوند. اما دقیقاً کلمات کلیدی چیست؟ کلمات کلیدی کلمات و عباراتی هستند که مشتریان بالقوه برای یافتن محتوای آنلاین از آنها استفاده می کنند و مارک ها می توانند از آنها برای ارتباط با مشتریان بالقوه ای که به دنبال محصولات و خدمات خود هستند استفاده کنند. هنگام تحقیق در مورد کلمات کلیدی ، باید به دنبال کلمات کلیدی با نرخ جستجوی بالا و رقابت کم باشید و کلمات کلیدی دم کوتاه (مانند سگ) ، کلمات کلیدی دم بلند (مانند توله سگ تریر برای فروش) و کلمات کلیدی محلی (مانند توله سگ برای فروش در بوستون) تا متناسب با محتوای شما باشد. همچنین می توانید از کلمات کلیدی برای بهینه سازی همه عناوین ، URL ها و سایر عناصر SEO در صفحه استفاده کنید (بیشتر در مورد آن در زیر). محتوا محتوا بخش مهمی از سئو است زیرا وسیله ای است که شما برای جذب و جذب مخاطبان از آن استفاده می کنید. به عنوان مثال ، اگر صاحب یک مهد کودک هستید و می خواهید دید خود را افزایش دهید ، می توانید مجموعه ای از وبلاگ ها را در زمینه باغبانی ، انتخاب انواع گیاهی مناسب ، راهنمایی های رشد و موارد دیگر منتشر کنید. وقتی شخصی که می خواست در مورد باغبانی اطلاعات داشته باشد این اطلاعات را جستجو کرد ، وبلاگ شما بالا می رود و شما می توانید با ارائه اطلاعات ارزشمند با همان چشم انداز رابطه برقرار کنید. به عنوان مثال ، زمانی که این فرصت برای خرید گیاه فرا می رسد ، شما اولین مهد کودک هستید که به ذهن می آید. محتوای امروز باید آموزشی باشد ، اما همچنین جالب ، مرتبط ، جذاب و قابل اشتراک گذاری است. محتوا به اشکال مختلف ارائه می شود ، از جمله: محتوای صفحه وب فیلم های وبلاگ ها اینفوگرافیک پادکست ها مقالات کتاب و کتابهای الکترونیکی پست در شبکه های اجتماعی لیست های محلی سئوی خارجی SEO خارجی شامل روشهای بهینه سازی خارجی است که خارج از سایت شما اتفاق می افتد و نه در داخل آن. تکنیک اصلی مورد استفاده برای ترویج وب سایت های خارج از صفحه ، ایجاد پیوندهای پشتیبان است زیرا پیوندهای ورودی با کیفیت به سایت شما از سایت های خارجی به موتورهای جستجو می گوید که سایت شما ارزشمند و با کیفیت است و باعث ایجاد اقتدار می شود. تاکتیک های زیادی برای ایجاد بک لینک وجود دارد ، و برخی از بهترین شیوه های فعلی شامل وبلاگ نویسی برای مهمانان ، ایجاد اینفوگرافیک های زیادی است که تا حد زیادی به اشتراک گذاشته می شود و بر محتوای شما تأثیر می گذارد. سئوی محلی سئوی محلی با توجه به استفاده روزافزون مردم از ابزارهای جستجوی تلفن همراه اهمیت بیشتری پیدا می کند. این روزها ، 57 درصد از کل جستجوها از طریق تبلت و تلفن های هوشمند انجام می شود و نیمی از جستجوها دارای هدف محلی هستند. به عنوان مثال ، اگر صاحب یک رستوران هستید ، SEO محلی اطمینان می دهد که وقتی مردم منطقه شما بهترین رستوران های شهر را جستجو می کنند ، با سایت شما روبرو شوند. در کنار استفاده از کلمات کلیدی محلی ، بهترین شیوه های SEO محلی شامل ادعای لیست فهرست ها ، ایجاد صفحات مخصوص سایت برای سایت شما و ایجاد صفحات برای کسب و کار شما در Google My Business ، Google+ و Google Maps است.

منبع : seolover

  انتشار : ۴ مهر ۱۴۰۰               تعداد بازدید : 11

برچسب های مهم

سئو را آسان بیاموزید

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما